Z giełdy. Słomczyn
            
				Niewielu oglądających, mniejsza niż zwykle podaż ciężarówek i dostawczaków – wyjątkowo skromnie w porównaniu z minionymi tygodniami wypadła handlowa niedziela na tutejszym placu. Naliczyliśmy ok. 40 ciągników siodłowych i ok. 250 aut dostawczych, głównie furgonów. 
Niewielu oglądających, mniejsza niż zwykle podaż ciężarówek i dostawczaków – wyjątkowo skromnie w porównaniu z minionymi tygodniami wypadła handlowa niedziela na tutejszym placu. Naliczyliśmy ok. 40 ciągników siodłowych i ok. 250 aut dostawczych, głównie furgonów. Wśród tych pierwszych dominowały wozy szwedzkie, wyprodukowane po 2000 r., w alejkach z dostawczakami przeważały auta niemieckie: Volkswageny, Mercedesy i Ople z drugiej połowy ubiegłej dekady.
  
    
    
    
      | Mercedes MB100 2.4 D | 
      1995 / 240 | 
      furgon | 
      8,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 TDI | 
      1996 / 289 | 
      furgon | 
      13,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.3 D | 
      1996 / 307 | 
      furgon | 
      20,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1997 / 290 | 
      furgon | 
      21,5 tys. zł | 
    
    
      | Opel Movano 2.8 TD | 
      1999 / 277 | 
      furgon | 
      22,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1999 / 270 | 
      furgon | 
      31,9 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 2.2 CDI | 
      2000 / 230 | 
      furgon | 
      21,0 tys. zł | 
    
    
      | VW LT46 2.5 TD | 
      2000 / 198 | 
      furgon | 
      33,0 tys. zł | 
    
    
      | Scania 124L 11.7 TD | 
      2001 / 700 | 
      ciągnik | 
      120,0 tys. zł | 
    
    
      | Volvo FH 12 12.1 TD | 
      2002 / 700 | 
      ciągnik | 
      130,0 tys. zł |