Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Wyjątkowo licznie przybyłe dostawcze Peugeoty można było w niedzielę zobaczyć zarówno na placu z samochodami użytkowymi, jak i z osobówkami. Dominowały maleństwa, tzn. Partnery, głównie pierwszej generacji, ale były też większe dostawczaki. Najwięcej dobrego na temat stanu technicznego można powiedzieć o największych peugeotowskich furgonach: Boxerach. 
Wyjątkowo licznie przybyłe dostawcze Peugeoty można było w niedzielę zobaczyć zarówno na placu z samochodami użytkowymi, jak i z osobówkami. Dominowały maleństwa, tzn. Partnery, głównie pierwszej generacji, ale były też większe dostawczaki. Najwięcej dobrego na temat stanu technicznego można powiedzieć o największych peugeotowskich furgonach: Boxerach. Mniejsze auta były w gorszym stanie.
  
    
    
    
      | Peugeot J5 2.5 D | 
      1993 / 267 | 
      furgon | 
      7,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 
      1996 / 198 | 
      furgon | 
      8,2 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 D | 
      1996 / 312 | 
      furgon | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      1998 / 246 | 
      skrzynia | 
      21,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Expert 1.9 TD | 
      1999 / 210 | 
      furgon | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 
      2000 / 257 | 
      furgon | 
      26,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 1.9 D | 
      2001 / 149 | 
      furgon | 
      19,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 
      2002 / 162 | 
      furgon | 
      34,7 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Partner 2.0 HDI | 
      2003 / 127 | 
      furgon | 
      24,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 
      2005 / 110 | 
      kontener | 
      62,0 tys. zł |