Z giełdy. Słomczyn.
            
				W ostatnią niedzielę był mały wybór dostawczaków z zabudowami skrzyniowymi. Brakowało zwłaszcza cięższych wersji z długimi ładowniami i bliźniaczymi kołami tylnej osi. Na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście takich samochodów. Większość z nich pochodziła z drugiej połowy ubiegłej dekady, ale ich stan techniczny był zadowalający. 
W ostatnią niedzielę był mały wybór dostawczaków z zabudowami skrzyniowymi. Brakowało zwłaszcza cięższych wersji z długimi ładowniami i bliźniaczymi kołami tylnej osi. Na sprzedaż wystawiono zaledwie kilkanaście takich samochodów. Większość z nich pochodziła z drugiej połowy ubiegłej dekady, ale ich stan techniczny był zadowalający. Młodsze skrzyniówki pochodziły głównie z importu i do cen należało doliczyć opłaty rejestracyjne.
  
    
    
    
      | VW LT 28 2.4 D | 
      1990 / 270 | 
      skrzynia | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | MB 308 2.3 D | 
      1991 / 260 | 
      skrzynia | 
      13,9 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 1.9 D | 
      1992 / 290 | 
      skrzynia | 
      9,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 TD | 
      1994 / 240 | 
      skrzynia | 
      15,0 tys. zł | 
    
    
      | Ford Transit 2.5 D | 
      1996 / 290 | 
      brygadowa | 
      13,5 tys. zł | 
    
    
      | Fiat Ducato 2.5 TD | 
      1996 / 220 | 
      skrzynia | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | Iveco TurboDaily 2.8 TD | 
      1997 / 227 | 
      skrzynia | 
      26,8 tys. zł | 
    
    
      | MB Sprinter 2.9 TD | 
      1998 / 300 | 
      skrzynia | 
      35,8 tys. zł | 
    
    
      | VW LT 35 2.5 TDI | 
      2003 / 170 | 
      skrzynia | 
      57,3 tys. zł | 
    
    
      | Renault Master 2.5 dCi | 
      2004 / 100 | 
      skrzynia | 
      56,6 tys. zł |