Z giełdy. Elizówka
            
				Na niedzielnej giełdzie zaobserwowaliśmy znaczny spadek podaży samochodów produkcji francuskiej i azjatyckiej. Po ponadpółrocznej dominacji tanich dostawczaków teraz wyraźnie Mercedesy Sprintery i VW T4 powróciły do łask i to one stanowiły trzon oferty na podlubelskim placu.
Na niedzielnej giełdzie zaobserwowaliśmy znaczny spadek podaży samochodów produkcji francuskiej i azjatyckiej. Po ponadpółrocznej dominacji tanich dostawczaków teraz wyraźnie Mercedesy Sprintery i VW T4 powróciły do łask i to one stanowiły trzon oferty na podlubelskim placu.
  
    
    
    
      | Citroen Jumper 1.9 D | 
      1995 / 150 | 
      kombi | 
      10,0 tys. zł | 
    
    
      | Opel Combo 1.4 B | 
      1996 / 128 | 
      furgon | 
      7,0 tys. zł | 
    
    
      | Hyundai H 200 2.5 D | 
      1996 / 164 | 
      kombi | 
      12,0 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.4 D | 
      1996 / 310 | 
      kombi | 
      16,5 tys. zł | 
    
    
      | Polonez Truck 1.9 D | 
      1997 / 122 | 
      skrzynia | 
      4,5 tys. zł | 
    
    
      | Lublin II 2.4 D | 
      1997 / 106 | 
      furgon | 
      9,9 tys. zł | 
    
    
      | VW T4 2.5 TDI | 
      1997 / 248 | 
      furgon | 
      19,0 tys. zł | 
    
    
      | Renault Kangoo 1.4 B+G | 
      1998 / 223 | 
      furgon | 
      11,0 tys. zł | 
    
    
      | MB Vito 110 CDI | 
      1999 / 188 | 
      kombi | 
      24,3 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.2 HDI | 
      2002 / 87 | 
      furgon | 
      36,0 tys. zł |