Z giełdy. Przeźmierowo
            
				Francuscy bracia Citroen Jumper i Peugeot Boxer pod względem liczby oferowanych egzemplarzy stanowiły w niedzielę ścisłą giełdową czołówkę. Było ich więcej niż spokrewnionego z nimi Fiata Ducato. Gorzej było ze stanem technicznym. Po obejrzeniu niektórych, zwłaszcza "cytryn" z pierwszych lat produkcji, potencjalni nabywcy kiwali głowami z politowaniem.
Francuscy bracia Citroen Jumper i Peugeot Boxer pod względem liczby oferowanych egzemplarzy stanowiły w niedzielę ścisłą giełdową czołówkę. Było ich więcej niż spokrewnionego z nimi Fiata Ducato. Gorzej było ze stanem technicznym. Po obejrzeniu niektórych, zwłaszcza "cytryn" z pierwszych lat produkcji, potencjalni nabywcy kiwali głowami z politowaniem.
  
    
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      1996 / 372 | 
      furgon | 
      16,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.5 D | 
      1997 / 215 | 
      skrzynia | 
      16,9 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 1.9 TD | 
      1997 / 169 | 
      furgon | 
      18,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 D | 
      1998 / 229 | 
      furgon | 
      21,5 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 1.9 TD | 
      1999 / 190 | 
      furgon | 
      22,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 
      1999 / 232 | 
      kontener | 
      28,0 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.5 TD | 
      2001 / 192 | 
      furgon | 
      33,5 tys. zł | 
    
    
      | Peugeot Boxer 2.8 HDI | 
      2002 / 200 | 
      furgon | 
      42,0 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.8 HDI | 
      2003 / 167 | 
      furgon | 
      48,5 tys. zł | 
    
    
      | Citroen Jumper 2.0 HDI | 
      2004 / 119 | 
      skrzynia | 
      49,0 tys. zł |